Author Topic: Colour codes  (Read 447 times)

Libraio

• Newbie
  • *
    • View Profile
Colour codes
« on: November 29, 2009, 02:18:35 PM »
Does anybody know the colour codes for both the grey and the orange? I need them to paint the fenders before fitting them to the bike. Thanks in advance.

Libraio

JimmyHair

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Colour codes
« Reply #1 on: March 20, 2010, 12:30:05 AM »
Hey Libraoi,
Heb je toevallig reacties gehad op deze vraag? Zou ook graag de kleurcodes (RAL) hebben om een paar accesoires in de juiste kleur te spuiten. Heb momenteel origing 8 pedalen in oranje maar deze wijken net wat af.... Thanks!
Mark - TILBURG

Libraio

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Colour codes
« Reply #2 on: March 22, 2010, 02:58:13 AM »
Mark,

Nee, heb geen reactie gehad en ben met teveel andere dingen bezig geweest om er op een andere manier achter te komen. Spatborden zitten inmiddels zonder verf op de fiets en ondanks dat het er niet uit ziet ben ik er wel heel blij mee; m'n rug blijft een hoop droger en schoner als ik naar m'n werk fiets ;D.
Als het weer blijvend mooier is dan gaan ze eraf en worden ze gespoten. Stuur dan een mail naar Trek en als die geen gehoor geven ga ik langs bij een verfwinkel hier in Den Haag en leg ik er een paar staaltjes naast. De bedoeling is dat de spatborden grijs worden en er een old school pinstriping in oranje en wit op komt.

Libraio